Sunday 2 November 2014

#hidayahwanturns23

Hi..

Happy Birthday Kak Dayah! haha, dah berkurun baru nak hupdate pasal birthday, punya busy and malas nak buka blog. Aku anak tirikanlah blogspot ni.

Thanks untuk wish, untuk belanja makan, untuk sambut birthday aku ye kengkawan semua. Yang aku tak boleh blahnya, bebudak kelas spam "Selamat birthday dayah!" bebanyak dalam group whatsapp. Muntah hijau pening kepala aku baca spams tu.

Aku sebenarnya excited nak cerita tentang birthday present tahun ni. Sape yang kasi? Ofkoslah parents aku! Dah lama dapat present, tapi tunggu sabar nak hupdate je

Perempuan dan beg berpisah tiada, kau agree tu? yes, indeed kan?hehe, aku duk cakap kat umi nak beg galas yang boleh bawak gi jenjalan style orang pakai sekarang. Sebabnya aku malas nak bawak handbag, lenguh sebelah tangan. Mana taknya aku duk bawak memacam, powerbanklah, pouch make up (kononya aku ade, padahal compact powder and lip balm je), phone and tah ape-ape lagi aku sumbat dalam handbag. Pesen aku kalau tertinggal something jadi tak sedap berjalan, so kena bawaklah kan.

Jadi untuk memudahkan kerja-kerja mengangkut, aku mintak kat parents nak beli beg. Punya solehahnya perangai, "umi belilah kat along beg kecik yang galas tu. Beli yang biasa-biasa pun tak ape. Nak letak barang-barang banyak."

Then haritu pergi KL, just aku and parents je pergi. Kitaorang pergi beli barang-barang rumah kat Ikea, tetiba umi cakap "Jap lagi kita pergi beli beg along ye." Bling-blinglah mata aku, lepas ni boleh nari ngan beg baru. haha

Lepas dah penat pusing-pusing mall, cari sana sini. Akhirnya pendek cerita aku dapat beg dari Cosas United merangkap hadiah birthday. Ada banyak pattern and colour and kebetulan pulak Cosas United tengah buat sale. Ekeke,so aku pilih warna pink striking and looks very simple je. Alhamdulillah. Nak mintak Kipling macam over sangatkan, nanti kerjalah beli sendiri untuk diri and umi. bhaha. Thanks umi and abah belikan kita beg. Happy birthday hidayah wan.


















A few collection from Cosas United, time sale hari tu lagi rambang mata tengok macam-macam pattern, colour and types. Perempuan and beg tak dapat berpisah kan, hihi. Bye

No comments:

Post a Comment