Sunday 1 June 2014

Bioprocess Gala Dinner 2014

Hi..

Tajuk kemain lagi kan? I'm a quite busy lately, yelah nak siapkan thesis FYP, thesis Bioprocess Plant Design (BPD), Integrated Project lagi dengan assignment, test, quiz yang melambak-lambak. So, I have limited time for updating my blog. Actually banyak sangat cerita yang nak share, apa yang jadi bila kat mana tapi because of the time is limited cansolll sahaja agenda itu. hihi

Ini cerita yang sebulan lepas, let me flashed it back. haha, hari tu school buat dinner. Macam kebiasaan, semester kedua mesti akan ada dinner untuk anugerah kecemerlangan akademik. So, tarikh dan tempat telah ditetapkan, where? when? Itu ha kat Putra Palace, Kangar on April 23rd 2014. Semua dijemput hadir dan tema malam itu ialah glamorous. Aku tak pakai pun glamour-glamour sebab baju banyak dah punggah bawak balik rumah kat Kuantan. Okay, tak nak cerita banyak korang tengok jelah gambar kat bawah ni ye.


The main stage. Cantik banner, lip lap lip lap uollss.


Kak Farah Biosystem Eng.


Us at Photobooth.
Ereka. Fasihah. Syaza. Hidayah. Syafika 


Le senior with Le junior. Suhail and Zhafri


Class of 2010/2011


 Amirah. Ereka and Munirah =D
 

The flowers in the class of Bioprocess Eng.

 
The one and only International student in the class, Hemavathi.


Abang Ganesh. hi hi


The only foods yang aku sempat capture gambar, yang lain tak sempat pun nak tangkap dah licin. Nampak sangat meja kami ni kebuluran.

 
  Fourth Year of Bioprocess Engineering

 
 Afifah. Syazwani and Akmal.


One day, I will missed all of you.



Si Najeeb jadi King on the night. Suka kemahen ye kau.


 Lee Zhen. Owi. Ee. Amirah

Wak Doyok of Bioprocess (Syabil). Syaza. Fasihah

 
Jejaka-jejaka Third year Bioprocess and Biosystem Engineering.


 Nabilah dan Hazwani. =D

Malam tu makanan bertemakan seafood. Aku dahlah tak makan udangkan, ada pulak slot butter prawn. Ha sudah, si Fitri pergi humban 3 4 ekor dalam pinggan, nak tak nak aku makanlah 2 ekor. Yang lain Pika ngan Fitri makan. Makanan malam tu overall okaylah. Tapi aku tak suka style makan kat hotel makanan keluar satu-satu. Kak Ton is kebuluran kot, ade ke mula-mula kena kunyah satay bagai. Tak kenyang wei, pastu makan tom yam sahaja! Korang tengok jakun sangat Kak Ton kat hotel. haha Takdelah aku pernah je makan kat hotel, tapi aku cukup tak suka style hantar makanan macam tu. Itu saja hihi
 
Thats all. Banyak sangat gambar sampai aku pun pening nak letak yang mana, korang yang tak ada dalam entri ni aku mintak maaf. By the way, thanks alot for the joy and happiness, untuk suka duka tangis sepanjang empat tahun kat utagha ni. Aku tak pernah keluar duduk jauh-jauh dari family, untuk siapa-siapa yang pernah kenal aku. Aku mintak maaf jika ada terkasar bahasa, tersilap kata, tersalah bicara, terguris hati or what everlah kan silap-silap ni ampun dan maaf (Dah macam speech dalam kad raya). Aku sayang kelas aku, dah dekat nak habis ni lagi terasa hiba, sedih. Habis final maka tamatlah pertemuan kita, entah bila lagi boleh jumpa. Siapa yang dapat kerja dulu, sambung belajar, nikah and dapat anak. Harap bila semua dah berjaya kita boleh buat reunion together-gether ye. Bye peeps~~

No comments:

Post a Comment