Thursday 27 September 2012

hey! im third year students already??


SalamAlaykum..

10 September 2012 - Alhamdulillah im officially as a third year students. what a long journey, long steps, and too many moments here. nothing change here, my PPK still in the Dragon and whole of my classes only in the Dragon! What a great! hehe, tak payah nak kejar-kejar bus pi sana sini.
actually back on the plan, i wanna take a licence.umi cakap aku KAYU betul tak ada licence.bukan tak nak buat, sebabkan aku malas yang melampau nak pi ceramah and practice drive. so i cancel it!! tudia, tak ada licence lagilah jawabnya. the answer is next semester, inshaALLAH i will have the licence. =)

UNIT OPERATION, INDUSTRIAL WASTE TREATMENT, REACTION ENGINEERING, BIOCHEMICAL ENGINEERING and CANOE. 
 thats tough enough right? 4 3 4 credit hours, will make me sway~~ aha, but all the subject actually not bad. more challenging and more interesting. tiap minggu we all ada quiz, quiz and quiz.. 

kami otw nak pergi kelas =)
apa lagi nak cerita? semester ini ramai sangat junior. then our course offer a new course, sistem pertanian. apa tu? entah , i also dont know. so plus minus, just now we our school have 4 courses. Bioprocess, Biosystem, Biotechnology Industries, and the last but not least Sistem Pertanian.

life as a third year Students? NOT REALLY HECTIC but too Challenging. aha, apa kebendanya dayah? apa hang duk merapu ni..yelah mana taknya, sekarang ni time hujan je kat Perlis ni. habis lencun pi kelaih! kalau kat rumah seronok, kami hari-hari masak. mentang-mentang ada dapur baru kan? habis segala kuih kami buat. rupanya lain negeri, lain panggilan and cara masak. bila masing-masing dah jadi chef, habis semua benda nak dimasak. aku? expert masak Sardin sampai aku dah naik muak. tapi ipah cakap dia tak puas lagi makan sardin aku? oho, puji diri ek dayah? then, nak masak melampau-lampau  macam kari, gulai tak boleh. kena jimat gas and barang bukan ada sangat. masak mana barang hat dicapai tangan ja.

cuba korang teka, ni kuih ape?
cukuplah merepek ni, penat. tak ada arah tuju. aku nak siapkan proposal untuk LI pulak. apadia tu? LAWATAN INDUSTRI, kami nak pi jalan-jalan kat Petronas Fertiliser 15 Oktober ni. eloklah hadiah untuk birthday aku. ngeeee, ok nanti aku update pasal LI kat sana ok? jaga diri dan iman baik-baik. salam sayang! 

-hw-

No comments:

Post a Comment