Wednesday 26 October 2011

hari yang memenatkan

25 oct 2011
hari ni memang penat sangatlah kan??


kelas EE xde, so kitaorang decide nak pergi interview Prof Ku Halim-- untuk assigment TITAS =_='
bermulanye pukul 8.30 aku,eric turun.. fas ngn syaza pom turun.. turun ngn beg2 nye.. (nak balik kn kn) =( sedih ditinggalkan..... banjir perlis ni nanti aku nangis..lallalalalalalla 
okay2, balik pada cerita.. hari ni memeng banyak kerja lah kan?? assigment ANALYTICAL CHEMISTRY h've to submit, PROCESS INSTRUMENTATION need to submitttttttttttt... grrrrrrr =_=' 
kira hari ni berkejar2 lah.. pagi2 buta dah nampakkan muka kitaorang kat kangar??? hahaha.. school PPIT tu kat kangar okay?? bukan nak g kangar sgt pom.. 
sampai2 kangar, syaza turun dulu --- bas dia pukul 9.30 nak balik perak mike kan?? seronok senyum sampai nampok segaleee nyeeee =))
kami pun wat2 ala movie nak melambai2 dari luar bus, tapi sebab kesuntukkan mase.. bus xdatang lagi kitaorng ber "CPR" kat luar je lah kan?? okat TATA makcik syaza! =))
melangkahkan 3pasang kaki ke kedai mamak!
bekpes woooo, aku sgtlah kebuluq pagi itu.. =_='
aku order roti kosong, 1 set telur masak separuh
fas order roti booomm -- erk, ape tuh?? hahahhaha
eric order roti telur =))
sambil tunggu order sampai dgn meja kotor2nye..budak 2orang ni duk salin balik soalan ape nak tanya kat Prof nanti.. aku sekadar memerhati & kadang2 sumbangkan idea ngeeeeeeeeee (^_^)v
fas duk mintak makcik kedai ni lap meja dari tadiiiiiiiiii lagi xlap2.. sampai kami naik bengang kan?? malas bebeno baq ang! herrrrrrrrrr... then tiba2 dtg kunon2nye lap lah xseberapa (moralnye : org kedai tlg lah lap meja kn?? kami geli kot kari air tumpah2 ni! nampak sgt xbersihnyee =_=')
then, roti-roti samapi.. aku makan dulu, lalalalala..
fas bagi rase roti boooommm, 1st time lah aku makan kan?? sedap juge.. dalam tu ade sekaya =))
telur masak separuh aku xdtg2 kan?? mane lah kau telur @_@'
xpelah, xada xpe.. xyah bayar kan?? ^^
tiba2 datang pulak telurnya... makan lah telur, ereka excited kot tgk telur +_+ biasalah makcik ni.. memey penggemar telur yang setia pom kan???hahhahaah

dah siap2 makan, bayar2 blah pi PPIT.. janji mmg pukul 10.30 kan??
tp nak tunjuk kami ni baik, tepati masa pukul 10 tu hah! dah tercegat kat PPIT ngeeeeeeeeee (^_^)v
call Prof, mmg konpem2 xsampai lg kan?? yelah..kami janji 10.30 mane nak adenye...so dia mintak kami tunggu beliau di Cafe.. 
betollah kata orang kan?? penungguaan tu satu penyeksaaannnnnnn~~
memeng panas lah tunggu kat situ, mcm air terjun dah peluh2 ni..
tapi xpe, kami cuci mata,,, woooooo semak2 wooo budak2 IB dress up =_=' fas dah tunjuk muka gatalnye kan??


eyh2 even kome (fas) xpandang, tapi nampak kot mata ang tu mengekori jejaka2 & gadis2 yang lalu lalang.. aku pom join sekaliiiiiiiiii!!!!!! ahakssssssss (*_*)v muke gatal, ngehngeh hampeh betol dayah!
tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
punyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
tungggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dan
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 ye kami tunggggggggggggggggggguuuuuuuuuuu ni
tunggggguuu ye sahabatttt
penat dah tunggguuuuuuuuuuuuuu
tungggggggggggggguuuu lahhhhhhhhhhhhhhhh
takpa2 tunggggggggggggguuuuu sat ja...sat gi Prof mai lah
tunggggggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuu okay???
(=_=)' (=_=)* (=_=)v ------------> gambaran muka kami menunggu
tunggguuuuuuuuu...lallalalalalala
aku xabih2 kan duk play lagu percaya padaku by ungu, masuk ni bape puluh kali dah aku play.. tapi tuungggguuuu lagii..
sudahnye kami p opis Prof.
tapi tunggu lagi....
tak datang lagi, opis pom gelap lagi..
sudahnye pukul 11 baru lah bermula sesi interview kami...lalallalaal~~~

thanks lah Prof. xsia2 kami tunggu.. Prof mmg TERBAEEEKK.. enjoy doing our interview...
okay2 settle sudah.. ni nak balik pulak, konon lah kan nak balik?? nak gi dragon lah pulak..sat gi pukul 1 dah start kelas MEB then pukul 2.30 Math pulakkkk... sempatkan??? sekarang dah pukul 11 lebih.. nak pukul 12 sudah, masih di Kangar =_='
alah, wat relax sudah dayah ereka! aik nape kita je gi kelas?? ea lah, fas nak balik dah.. 2.30 nanti bus dia.. ok ok =_=' balik lahhhhh!! (*ku xrela kalian balik) hahahahahahah
pi ronda2 kat expo dulu, tu dia eh heaven kan kami?? sambil2 tunggu bus tu,, baik g jalan2 dulu (padahal memeng kuat berjalan pom)....
dapatlah kat aku sepasang jersi ngeeeeeeee =))
then, panas panas panas.. pi library sejukkan diri yang dah busuk berpeluhhhhhh..yuckssss! hahahahah (^_^)v
12.30-- aku ngn ereka turun nak balik wang ulu lah.. sat gi nak pi dragon sudahhh... fas kami tinggalkan keseorangan dalam lib, bye2 sehah! jgn lupe beli asam taik lembu aku tu okay???hahahahah


tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu lagi (*kitaorang ni mmg penyabar pom)
tunggu dayah, tungggu ereka =_='
sudah pukul 1 baru ade bus...
sampai2 wang ulu, xperlu kot kita naik bilik.. takkan sempat lah kan?? tunggu je lah bus nak gi Dragon.. hari ni memey penat kan ereka???
agak2 1.45p.m kita sampai x kat dragon?? kami ponteng tutorial MEB lalalalalalal nak wat mcm mane? mane ade kenderaan sendiri nak rushing2 pi dragon sudahnye mmg xmasuk tutorial MEB lah ka kita???
memey sampai pom dragon, 1.48p.m sooo berlari2 pi gallery ( pi baiki PFD aku) dah siap... berlariii p bilik Dr. Shafiqul.. eyh surat2.. surat cuti moga,ganesh, sharmilla?? xkan nak jumpe Dr. Q???? 
dah lah slumber badak xmasuk kelas die???
tak nak2, kita gi selit bawah pintu Dr. Q ja buleh???hahahah *evil face, okay! lari2.. ereka: woi aku penat lah! hahahaha memey penat pom.. settle selit menyelit!
1 lg assigment?? PI lari2 pi hantar... yang ni xleh selit2.. sumbat dalam kotak ja!
okay! okay! everything settle down! sekarang???
p solat! solat zuhorrrr.. ni xlari dah..penatttttt =_=' 
jalan laju2 ja heheheheheh (^_^)v
dah siap solat.. jum ereka kita p beli keropok??? ade setengah jam lagi ni... (dalam hati bangga, penyusun masa yang berjaya!!) ngeeeeeeeeeeeeee (@_@)v
pendekkan cerita.. hari ni memang penat..
masuk kelas math, mula2 je aku segar kan???
sekejap2 aku menguap! sekejap2 aku lost.. ATP dah kureng...oxygen depletion, air kurang, makan kurang (segala benda lah nak cakap kan)
tersengguk2, angguk2 konon aku paham ape cik Hidayah cakap, padahal aku tido kan? kan? kan dayah??hahahaha
mane taknye aku tido.. aku paham okay?

hari ni kita belajar numerical method!
ade 4 method:-
1) bisection method
2)fixed point iteration
3) newton raphson method
4) secant method
 see aku paham kot?! lalalalal~~ (dalam hati cepatlahhhh balik)
nak balik,xlarat dah aku ni.. terbayang katil dah ni...uwwwwaaaa!!
okay! secant method dah abih! soooo kitaaa balikkkkkkkkk..

HARI YANG MEMENATKAN (=_=)'''''v
                             ~sekian~

1 comment: