Friday 21 October 2011

im introducing u my lurvely freinds PART 1

nak cerita pasal sape dulu yek??
okay,aku mulakan dengan TG ni..haha 1st time ku panggil TG.
SEBENARNYA,name betolnye TENGKU NURMUNIRA BINTI TENGKU AZIZ. mmg panjang lah name kau kan? penat aku nak menaipnye =_=',AKU panggil dia munira,KADANG2 dtg malas aku aku panggil YA je.. ape yg SePeSel pasal dia ni? hah, dia ni kawan baik aku dari sekolah menengah sampai la sekarang! sume pasal aku dia tau, kitaorang ni pantang jumpa mesti nak gi JOHNNY je keje kau kan? tu lah keje kitaorang kalau aku balik KUANTAN. orang yang aku akan cari ialah DIA! she's taking PHARMACY kat UCSA.birthday nye 10 DEC,anak 1st mcm aku jugak la. ape2 hal kami akan cari each other,kira ko PA aku jugak la kan?hahahah, ape lagi nak cerita pasal kau ek? aku,opkos la aku tinggi dari ko kan,ko pakai heels pom aku tetap tinggi lg dari ko..hahah, kami suka SHOPPING!! PADINI,PARKSON,segala jenis kedai kami masuk! aku suke beli baju..dia ni terbalik dari aku suka beli SELUAR! tapi kami same je kot masing2 suke shopping, suka MAKAN..errkk bukan dia tapi aku,dia tau meng "order" je yang tukang kena habiskan makanan tu aku kan??ko mmg suka kenakan aku pun! ngeeeeeeee..ape2 pun aku sayang ko sampai bila2 sebab walaupun kita dah lain tempat belajar ko still ade dengan aku, kadang2 jadi PENDENGAR setia aku.. lurve YA!
TENGKU NURMUNIRA TENGKU AZIZ

OKAY! habis 1 cerita pasal kawan aku nak cerita pasal makcik ni pulak..hehehehe
SARIPAH !! name sebenarnya ialah SYARIFAH NUR HANIYYAH SYED HUSIN, betol ke x ntah aku eja name kau.. die ni pun satu sekolah ngn aku mase sekolah menengah, merangkap 2 pupu aku jugak la..sepupu dia,sepupu aku jugak so kami kupu2. ngeeee =)) orang dia lemah lembut, kalau ko dengar suare dia mmg cair lah taik telinga, bukan lembut xdengar ok! pelahan sgt ko ckp..herrrrr study lg, same2 MATRIK dengan aku kmpH, then UKM.. eh silap,aku UniMAP.. ni pun same, time jumpe je ade je benda cerita baru aku dengar pasal dia, makcik ni kaki shopping jugak! so bila balik KUANTAN aku,dia dengan ya akan serbu ECM ( itu port kami yang baru) dulu asek p MEGA je kan?? sekarang dah beralih arah.. dia ni kalau ko nak kua ngan die ko janji pukul 12,mau pukul 2 dia datang, mmg nak hangin jugak la kan? nasib lah aku syg ko kan..if x,dah lame aku wat sambal ikan bilis..winxwinx =)) APE LG YEP PASAL KO NI? haa, lupe aku panggil dia ni niah,kadang nini.. ape2 pun aku nak kAU tau aku syg kat kAU sampai bila2..sampai kau ade anak pun, hahahah..

SYARIFAH NUR HANIYYAH SYED HUSIN
DAH SETTLE kawan2 baik aku kat KUANTAN kita beralih pulak pada kawan2 baik aku kat KANGAR..
aku mula cerita pasal cik kiah ni dulu lah ye, nama dia NUR FASIHAH ROSLAN.. aku lagi senang panggil dia FAS..ngeeee, nama pun fas kan? dekat2 dengan FAST?? memang semua benda dia wat cepat, makan cpt, tido cpt, JALAN xyah cakap lah kalah watson nyambek..memang cepat lah kn?? heeeeee aku gurau2 je fas yep (^_^)v dia ni muka je rock, tapi hati legend! dia sgt sayangkan family dia, MAK ABAH KAKAK ABANG ITU BENDA PENTING DALAM HIDUP DIA! betol x fas?hehe.. dia someone yg kita boleh slow talk,a good listener kn kn?hahahah =) dia ..heeeee =) ape lg pasal hang yep? hah, dia duk penang,seronok aku ade kwn orang penang! dulu mase kecik2 aku mimpi je nak ade kawan orang penang! but now it comes reality aku dah penah g umah dia, kitaorang jalan2 p queenbay mall, bukit jambul =)) aku tersangatlah excited p penang sampai otw g sane aku xtido langsung dalam bus..dia,syaza,ereka dah lama dibuai mimpi! hahaha.. dia cantik! ececeh kembang nanti hidung! seorang yg kelakar, kadang2 kitaorang panggil dia casper! yang paling penting dia terserlah dengan muka kegatalannya,,mcm mane tu??aku je kot tau,winxwinx hahahah.. <3
NUR FASIHAH ROSLAN
ini kesah si gigi besi..hehehe, tak de lah kisah sahabatku yang kedua nursyazalina idris . ku panggil dirinya syaza!! hahahhaha..aku ringkaskan cerita, first time aku jumpa dia mase daftar UniMAP. cakap2 mcm tu je kan,aku bukan kenal mane..then aku bukan lah jenis mesra terlebeh dengan orang baru, haha sombong plak aku nih! tak de lah, aku suke berkawan cume sebab cuak kot hari tu sebab tu statement sombong terkeluar dari mulut mungil syalina idris ini. ape yang best pasal dia?? kalau dia gelak, memang dia gelak nates la kan?? bergegar satu rumah,winkwink @_@' kalau dia cakap pun kadang2 nak suruh 1 wang ulu ni tau???hahah, ape wang ulu tu?kat mane? wang ulu tu lah kolej kitaorang, terletaknya di bumi perlis indera kayangan ni..... syaza ni ganas2 sikit, keboboy an nye terserlah lah, nak2 kalau dia gelak!! jangan panggil syazalina la, sangat suka warna2 striking2.. katanya warna2 tu adalah mood dan kehidupannya seharian! memey chantek pom! aku pun suke warna2 striking!! gila beg kot nenek ni! bagnye tersangatlah banyak banyak dan banyak....... tinggal kat perak deme. tapi asalnye malacca kau jah! hahaha..anak sulung jugee same mcm aku..lalalaalllala nah ni syazalina, budak ayu lg sopan-------------->
NURSYAZALINA IDRIS

ni sorang lagi geng aku kat perlis indera kayangan ni kan.. orang paling jauh rumahnya antara kami 4 orang, kat kuala perlis jerr.. ni lah dia cik siti noorbani ereka mohd rosli!! name die mmg panjang pun kan?? aku ni kaya dengan kengkawan yang namenye memey panjey2..hahhahaaha, okay name pendeknye ereka je lah.. uniknye dia pertama2nye name dia lah kan?? jenuh nak tulis kat kertas exam, kalau 15 muka surat..setengah jam abis mase tulis namen je kan??? hahahah, dia ni sama je macam syazalina.. tp dia gelak lg heaven kot!  lagi kuatnye..hahahahkk, kalau nak kenal dia ni dengar gelak je lah! sure korang kenal punyeee..weeeeeeeeee, dia ni kuat makan hang tau! tapi tetap kurus melidi jugeee, high metabolisme sih! mcm aku lah.. so aku mmg ade geng lah kuat makan, sangat lah gumbira hatiku..ape lagi pasal dia? dia suke pakai selendang, kalau korang tengok dia pusing2 selendang tu, hah kalah kau jah! memey terer la aku cakap! suke gi kelas dengan selipar tandas! nye.. ade aku kesah??hahaha.. memeng heaven lah kan hang, kitaorang satu bilik sem ni, harap2 satu bilik sampai abes study lah kan??? eee seronok2, name lainnya adalah TONG TONG ..NAPE?? sebab macam sotong kot??hahahahaha
SITI NOORBANI EREKA MOHD ROSLI


ini dia sahabat aku yang paling jauhhhhhhhhhhh sekali... siti zarina tamchik =) kitaorang bersahabat pun kebetulan dalam pesbuk..hahahah, ape tu FB?? hehehe.. dia ni asalnye budak matrik aku jugak KMPh yang xpernah aku jumpe, xpernah aku kenal..hahahah, kejam kan bunyi?? tapi adat lah kan? bukan kecik matrik tu..mane aku nak kenal semua orang, so sekarang dia study kat UMS.. uni angan2 xjadi aku... =(( going to be a gynaecologist.. iyelah kot??hahaha, pandai2 je aku nih kan?? sangat sayang akan dirinya <3<3  even aku baru kenal dia kn????hahahaha..seorang yang giler2 pada pandangan aku, sayang sama kucingggggggg..meow meowwww =)) suke mengusik kot?? usik sape? aku kot.. xabeh dia nak sakat kan?? pada aku dia chantek!! baik..ehem2 puji lebih2 plak aku kan?? nanti kembang semangkuk doc ina ni..upssss,hehehe..
SITI ZARINA TAMCHIK








1 comment: