Wednesday 18 December 2013

Yeay! Blog tak dianak tirikan dah + Tahun Baru! Azam Baru!

Assalamualaikum & Hello readers!

Sebenarnya, aku baru tukar ghupher blog ni, tukar calour background and apa yang aku rasa harus ditukar. Lain sikit dah kan??ihii.. Yelah kesian tak bertukar-tukar baju blog cinonet ni.. Aku dah lah tak selalu update, layout pun tak tukar- sangat melampaulah! Kehidupan sebagai 4th year student sangat hectic okay! Busy macam hape je. Then, aku rasa nak tukar header tapi aku takde idea nak tukar, kering kontang kepalaku memikirkannya. eceh ayat macam Ajis Satar.. & nasib baiklah password still aku ingat.. hehe =D

Dah masuk pertengahan bulan Disember ni, dah nak akhir tahun.. So, apa azam tahun baru? Tahun depan 2014, mesti dah banyak list azam tahun baru kan?? Banyaklah yang pasang niat "Tahun ni aku bla..bla..bla". Ada yang berjaya ikut azam mereka, and ada jugak yang separuh jalan give up. Oh man! jangan ah macam tu, kuatkan semangat tunjukkan contoh yang terbaik pada semua.


...................................................................................................................................................................







Aku pun sedang dan sedang dan masih memikirkan azam tahun baru, memandangkan aku tengah bergelumang dengan FYP... Maka azam tahun baru aku akan, mesti, wajib dapatkan A untuk FYP! Then aku berazam nak tamatkan zaman bujang, eceh kemain! InshaALLAH, moga ALLAH permudahkan niat aku. Yeayy! umi nak nikah? haha..  










Then niat aku habis belajar aku nak belajar dengan mendalam lagi tentang pastri & kek. Dan sementelah itu, akan ku buka coffee house, lebih kurang macam aku jadi supplier kek, cookies and segala jenis pastri, bun.. (dah lama aku pasang niat, tapi tengah belajar so tak mampu nak aktif lagi). So sad,  doakan moga aku dipermudahkan ye.. =D


Lagi, azam tahun baru aku nak backpackers dengan kengkawan. Nak gi pulau-pulau (hari-hari duk google pasal pulau-pulau, how I wish to go there!).

Pulau Perhentian. Pulau Langkawi. Pulau Tioman

And lastly, aku nak khatam lesen kereta. InshaALLAH by this year aku wajib ada lesen! (buat lesen sesuatu yang paling aku tak suka!)

Aku rasa bangga nanti ada License Card, nanti aku nak eksyen!
Kutuk aku takde lesen ek! takpe-takpe
Style ke idok? hehe
Aku dah nak final ni, start 6 January till 16 January 2014. Semester ni tak banyak sangat paper, hopefully aku boleh score and dapatkan pointer yang tinggi. Amin, amin, tolong amin kan cepat! grrr..hehe. Doakan aku ye semua. Okaylah got to go, slide-slide and assignment berderet mintak dipelempang! 

SalamAlaykum



No comments:

Post a Comment