Tuesday 27 March 2012

i love the way you love me, SAHABAT =)

"Pilihlah sahabat yang jikalau engkau meminta sesuatu daripadanya, pasti ia memberi, jikalau engkau diam, dia mula menyapamu dulu dan jika ada sesuatu kesukaran dan kesedihan yang menimpa dirimu, dia suka membantu dan meringankanmu serta menghiburkanmu." 


i do love all my friends, maaflah andai saya berubah laku. saya jadi pendiam, saya jadi seorang yang kurang bercakap. bukan bermakna saya sombong, jauh disudut hati saya ada sesuatu saya sedang fikirkan. kata orang hanya kawan yang memahami kita sahaja dapat mengenali perubahan kita. diam saya bukan bermakna saya sombong ye sahabat, sunyi saya bukan bermaksud saya lupakan sahabat. saya sedang mentarbiahkan diri , menilai diri saya.
janganlah fikir yang bukan-bukan sebab dalam fikiran saya, husnuzon terhadap sahabat sahabiah.sentiasa saya berdoa "ya ALLAH kau kurniakan aku sahabat yang dapat mengantikan kedua ibu bapaku disaat kejauhan mereka"
=')
saya rindu sahabat
cila,

abby,

doc ina,

nana,

ice,

angah,

anisah,

sarah,

karen,

ya,

nini,

fas,

sayaza,

ereka,

nik zulaiha,

syahida,

baiti,

tikah

tersangatlah ramai sampai tak mampu nak list..ehek mengada hw <3
korang kena ingat, apa-apa pun jadi aku takkan lupakan korang!

i love you till jannah my friends!
ukhuwah fillah abadan abada 
jaga iman dan diri baik-baik ye..

1 comment: