Saturday 26 November 2011

bila tak ada kerja =D

assalamualaikum..
hehe, sebenarnya entry ini untuk sahabatku
"szt" a.k.a doc ina, insyaALLAH.. come to be right ina??

i just want to let you know that i want to meet you!!
haha
ina, bilakah mahu jumpa ini??

sitiwanzarinanurultamchikhidayah

haha ina boleh ke baca caption tu?? forget it..

thanks ina jadi pendengar setia, kadang-kadang jadi pembebel setia, pengusik yang penghibur( apekah ayat ini), pemberi semangat inkuiri.. peneman kesedihan dikala menyampah kat orang-orang "itu" hahaha..
penyayang kucing yang tercinta!
(we love cats, and thats how we show our love! )



i love being cruel with my SUPER duper gedik kucen!
~ sesi membuli M A N J A ! ~



by the way, nak cakap yang aku sayangkan nenek ini je
(^O^)/



ina buatkan ini untuk saya


sweetkan ina nih??
heeee..malu-malu
thanks dear ina, suka!
nah! amik
---]@ bunga ni..
hahaha

okaylah cukup nak merapu tentang nenek kesayangan ku ina




tata makcik ina!

p/s:

  • my hope, nak jumpa mak cik nanti!
  • tunggu saya pi sabah ye makcik =D
  • sambut saya dengan dadih + nasi ayam ye makcik
  • thanks dengar celoteh tah apa-apa saya makcik! ( seronok duk "ngumpat" orang tu =D , kalaulah dia tahu.. berlubang telinga ni kan ina?? hahah)
  • belajar rajin-rajin, semoga kita berdua berjaya.. bila dah berjaya senang nak jumpa nanti! insyaALLAH.. amin cepat aminkan doa ni!
  • semoga doa kamu untuk ehem2 dengannya tercapai ye! ku selalu dokan! wooooo =D
  • dah cukup pesanan untuk kamu!
  • last ni, last! nak jumpaaaaaaaaaaaaaaaa!! hahaha
kiss & hug for ina <3



1 comment: