Sunday 30 October 2011

bila hAtiku rianG mAHu



hari ni aku bangun awal
"maksud aku aku mandi awal"
ngeee..
yelah kebiasaanya kerja aku selagi tak pukul 10pg
aku takkan mandi kan???
dayah oh dayah..
okay2, tukar tajuk
mentang2 cuti deepa ni
aku heaven lah kan??
heaven tersangat heaven menelaah buku2 chemical nih! =_='
yelah minggu depan direct kot test!

isnin 31 oct - process instrumentation
rabu 2 nov - analytical chemistry
khamis 3 nov - material & energy balance
 &

jumaat!
hehehehe
jumaat aku nak balik kuantan!
yeay!
dah sebulan lebih aku di bumi harum manis ni..
so sekarang tiba masa untukku pulang ke tanah tumpah darahku..

acecece
bunyi macam jauh je kan??
kelas habis pukul 5ptg
mlm  pukul 9mlm bus 
sempat lah ye nak naik bus?
& bermulahhhh...
kekebasan kaki urat saraf & segala2 
yang meliputi badan aku ni!
11jam dalam bus!
lame tersangat2 kot??
=_='
janganlah jadi macam yang lepas2 kan??
dek kerana kakiku kebas..
aku wat slide mcm atas ice kan
atas tangga bus!?
dushhhhhhhhhh!!
terjelepuk aku jatoh kau jah!
mcm nangka wangi!
ngeeeee
v(^_^)v
sakit woooooo!
tapi mase tu ade aku pikir sakit??
tak kot??
aku pikir malu,hahahah
malu orang dalam bus dengar aku jatoh!!
dayah dayah
kalau timbul kesengetannya
xde orang boleh lawan kan???
hek, ade aku kesah!
sangat2 xkesah kot??
konon2 lah kan dayah??
hahhahahaa


1 comment: